Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/www/html/sch23/templates/rainbow/functions.php on line 593

Робота з батьками

Тільки разом з батьками , спільними зусиллями ,

вчителі можуть дати дітям велике людське щастя .

В. А. Сухомлинський



Основні завдання батьківського комітету НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради

1. Налагодити тісний зв’язок школи з батьками .

2. Активізувати роботу батьківського комітету , щодо роз’яснення законодавства України з питань освіти

3. Добиватись впливу органів місцевого самоврядування на батьків, діти яких порушують Статут школи .

4. Аналізувати стан навчальних досягнень учнів і виявити причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей.

5. Пропагувати педагогічні знання , що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків.

6. Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома

7. Впровадження форм роботи з сім’єю , що сприяє гуманізації взаємовідносин „педагоги – батьки”.

Батьки і вчителі повинні стати партнерами , активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

Функції роботи класного керівника з батьками.

Перша функція – ознайомлення батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу , що організовує школа , обумовлена необхідністю вироблення однакових вимог, загальних принципів, визначення мети і завдань виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному вихованні й у навчально-виховному процесі школи.

Друга функція - психолого-педагогічна освіта батьків .

Третя функція - залучення батьків до спільної з дітьми діяльності :

• Участь у всіх формах позаурочної діяльності ( походи ,екскурсії,вечори, змагання, благоустрій школи) .

• Участь батьків у підготовці загально шкільних традиційних форм роботи ( вечори-зустрічі випускників, свята Останнього дзвоника , спортивних змагань „Тато, мама , я – спортивна сімя” , родинних свят, виставок, тощо )

• Участь у профорієнтаційній роботі школи : екскурсії на виробництво, зустрічі з цікавими людьми ).

• Участь у роботі ради школи , ради профілактики правопорушень , піклувальній раді школи .

• Надання матеріальної допомоги в реалізації різних шкільних і класних заходів через установлення зв’язку школи з підприємствами , фірмами .

Четверта функція – коректування процесу виховання в родинах окремих учнів:

• надання психолого-педагогічної допомоги в процесі сімейного виховання різних категорій учнів , зокрема обдарованих дітей ;

• надання психолого-педагогічної допомоги в розв’язанні складних сімейних проблем : підлітковий вік , профілактика формування шкідливих звичок , профілактика правопорушень;

• індивідуальна робота з неблагополучними родинами учнів ( ця робота здійснюється спільно із правоохоронними органами ).

П’ята функція – взаємодія батьків : із громадськими організаціями , батьківськими комітетами школи і класу , шкільними радами.

Форми взаємодії педагогів та батьків.

- батьківські збори ;

- батьківський лекторій «Університет педагогічних знань»

- тематичні конференції з обміну досвідом виховання дітей ;

- презентація досвіду родинного виховання у засобах масової інформації ;

- диспут, дискусія ;

- батьківський актив.